لعیا :)لعیا :)، تا این لحظه: 24 سال و 27 روز سن داره

خاطرات لعیا :)

اولین پست

1394/12/18 21:20
نویسنده : لعیا
276 بازدید
اشتراک گذاری

سلاملکمخندونک

احوال مامانای گل؟

البته سنتون به سن مامان و خاله من که نمیخوره

مثه خواهرامید

خب یه بیوگرافی کوچیک از خودم بگم

لعیا هستمممم

16سالمه

البته 1ماه دیگه میرم تو 17 سالگی

اصفهانیمممم  

در کل دختر شادیم

ولی بعضی وقتا

به هرحال دختره و احساسش

در حال حاضر دوم دبیرستانم

با خونوادم مشکلات زیادی دارم  

اما بازم دوسشون دارم 

درس خونم

تو یه گروه موسیقی عضوم که خیلیی دوسشون دارم

دختر قوی هستم معمولا

عاشقققققق نینییییییاااااممممممم  

من وبلاگای زیادی داشتم(سوالی داشتید در خدمتم)

ولی اینجارو به خاطره محبت بیشتر خیلی دوست دارم

فعلا همین دیگه بای بای

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

محجوب بانو
18 اسفند 94 23:49
سلام مهربونم خیلی خیلی خوش اومدی گلم راستی فک کنم سن شمار وبت رو اشتباه روی آخه نوشته 15سالو و خورده است هست
لعیا
پاسخ
سلام عزیزم فدات شم اجی گلم نه درسته 15 سالم کامله یعنی توی 16 سالم دیگه